Kom je ergens niet aan uit? Wij staan voor je klaar!
Heb je een specifieke vraag? Bel ons!
Ons doel is om het zo simpel mogelijk te maken. Toch kan het voorkomen dat je nog een vraag hebt. Geen probleem. Gewoon even bellen.
Bel 085 051 09 39Financiële supervisie
Altijd een erkende administrateur op jouw boekhouding.
Wij zorgen dat jouw boekhouding op orde is. Ervaren medewerkers controleren of alles klopt, maken je administratie compleet en nemen contact met je op als er iets ontbreekt.
Als je administratie is ingeboekt dan kunnen wij je voorzien van een balans en verlies- en winstrekening. Dat kan zelfs per kwartaal als je daarvoor kiest.
Inzichtelijke advisering
Behoefte aan een adviesgesprek? Dat kan!
Heb je vragen of behoefte aan een adviesgesprek van fiscale of financiële aard? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Voor alle mogelijke onderwerpen hebben wij specialisten beschikbaar die jou verder kunnen helpen. Gewoon even bellen, dan vertellen wij je wat je van ons mag verwachten.
Veelgestelde vragen & antwoorden
Kan ik ook voor mijn BV of VOF bij jullie terecht?
U kunt met alle rechts- en ondernemingsvormen bij ons terecht. Voor de meest voorkomende situaties kunt u op onze website zelf een abonnement samenstellen. Neem contact met ons op als u andere wensen heeft of er niet uitkomt.
Wat is de duur van een abonnement?
De eerste abonnementsperiode is altijd langer dan 1 jaar. Alleen dan zijn wij in staat om de afgesproken diensten over een boekjaar ook volledig af te ronden. Daarna wordt het abonnement telkens met 1 jaar verlengd.
Als ik het abonnement beëindig, wat doen jullie dan nog voor me?
Als u het abonnement beëindigt dan betaalt u altijd nog tot 1 februari. Wij verwerken (op basis van de door u verstrekte gegevens) uw administratie over het voorgaande boekjaar. U ontvangt uw administratie op detailniveau van ons beschikbaar in PDF (i.c. de kolommenbalans, grootboekkaarten en dagboekjournalen). Wij verzorgen tevens nog de BTW-aangifte over het 4e kwartaal / laatste periode van het voorgaande boekjaar (mits dat onderdeel uitmaakt van uw abonnement). Aangezien het abonnement is beëindigd verzorgen wij dan niet meer het financiële jaarrapport, de aangifte inkomstenbelasting / vennootschapsbelasting / deponering KvK of andere diensten zoals het inboeken van de maand januari (van het nieuwe boekjaar). Die dienstverlening vindt immers plaats na 1 februari.
Hoe kan ik jullie bereiken?
Wij zijn op alle mogelijke manier te bereiken. U kunt ons bellen, mailen of bezoeken. Kijk op de website voor de contactgegevens. Onze klanten krijgen de beschikking over een beveiligde portal voor het uitwisselen van informatie.
Wat kan boeqr voor mij doen?
Op de website hebben we getracht al onze diensten te presenteren aan u. We vatten het nog even samen: wij begeleiden u bij het digitaal verwerken van uw administratie, de btw-aangiften en de aangifte Inkomstenbelasting. Dat doen wij op basis van de door u aangeleverde gegevens.
Ik heb al een accountant maar zoek iemand die alleen mijn administratie doet.
Dat kan bij ons ook. Onze medewerker hebben ervaring met veel soorten administraties. Wij kunnen uw administratie voor u verzorgen. Dat kan u het nodige besparen op uw personeelskosten. Neem contact op om te bezien wat we voor u kunnen betekenen.
Is mijn abonnement opzegbaar?
Het abonnement is met een opzegtermijn van 3 maanden opzegbaar. Aangezien de abonnementsperiode altijd loopt tot 1 februari van het jaar moet je dus opzeggen voor 1 november. Zodoende hebben wij de gelegenheid om het boekjaar netjes af te ronden.
Hoe werkt boeqr?
Boeqr werkt op basis van een abonnement. Afhankelijk van uw wensen maakt u zelf uw keuze en bepaalt zodoende dus ook zelf de prijs. Op onze website ziet u welke diensten wij u bieden en voor welke prijs. Dus geen verborgen kosten of onverwachtse rekeningen.
Hoe wordt er met mijn gegevens omgegaan?
Uiteraard dragen wij er zorg voor dat uw gegevens zorgvuldig worden bewaard en opgeslagen. Hoe we daar precies mee omgaan kunt u vinden op de privacyverklaring en de algemene leveringsvoorwaarden die u op onze website vindt.
Hoe snel kan ik met boeqr aan de slag?
Nadat u met ons contact hebt opgenomen plannen we zo snel mogelijk een afspraak om uw wensen door te nemen. Na het vaststellen van de definitieve opdracht hebben we ongeveer een weekje nodig om uw administratie volledig in te richten. Daarna kunt u aan de slag.
Is er een fysiek bezoekadres beschikbaar?
Jazeker, u kunt altijd terecht op ons kantoor aan Roemer Visscherlaan 35, 4707 BX Roosendaal.
Kan ik een afspraak maken?
U kunt altijd een afspraak maken met ons. Bel (085) 051 09 39 en we plannen die direct in.